Bestelprocedure
 
Via de volgende stappen kunt u bij ons bestellen:
 
Bestellen:
Wilt u een artikel bestellen, dan kunt u deze in de winkelwagen plaatsen.
 
Verder winkelen
Met de knop "Verder winkelen" kunt u verder winkelen en andere artikelen in de winkelwagen plaatsen.

Winkelwagen aanpassen
U het artikel aantal aanpassen en bijwerken door op de knop "Winkelwagen bijwerken" te klikken.
U kunt een artikel verwijderen met het vuilnisbak icoontje achter de prijs.

Afrekenen
Als u klaar bent klikt u op "Afrekenen".

Actiecode
Op de volgende pagina kunt u een eventuele actiecode invullen. Als de gebruikte code geldig is, dan zal een korting op de volgende pagina zichtbaar worden. Is de code niet meer geldig, dan verschijnt er een foutmelding en kunt u door naar de volgende pagina.

Factuurgegevens
Hier vult u naam, adres, telefoon en email in.

Verzendingsgegevens 
Is het afleveradres gelijk aan het factuuradres, plaats dan een vinkje bij "Gebruik factuuradres".
Indien u een afwijkend aflever adres heeft, kunt u dat hier invullen. 

Verzendmethode
U kunt kiezen uit "Verzenden", "Afhalen in Amsterdam" of "Afhalen in Gorinchem"
Indien u kiest voor "Afhalen" dan kan dat alleen na het maken van een afspraak.

Betaalmethode
Vervolgens kiest u uw betaalmethode. U wordt door geleid naar de betaalpagina van "Mollie".
Hier voert u de betaling uit.
Na uw betaling gaat u terug naar onze website en kunt u een factuur uit printen.
U ontvangt per email een orderbevestiging.

 


Vragen over bestellen

Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?
Als de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U zult dan een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Is dat op dezelfde besteldag en is het factuur- en afleveradres gelijk aan de eerdere bestelling, dan zullen wij de artikelen samenvoegen, zodat u maar één keer verzendkosten hoeft te betalen. Teveel betaalde verzendkosten worden op uw rekening terug gestort.

Wat gebeurt er als het artikel niet op voorraad is?
Een artikel met de knop "IN WINKELWAGEN" is voorradig en kunt u bestellen. 
Een artikel met de knop “MEER INFORMATIE” heeft een levertijd. U kunt het artikel niet in de winkelwagen plaatsen.
Door op de knop “MEER INFORMATIE” te klikken kunt u door middel van een invul formulier laten weten dat u geïnteresseerd bent. Wij informeren u dan over de levertijd.
In een enkel geval worden artikelen sneller verkocht dan wij kunnen bijwerken op onze website. Mocht een artikel alsnog niet voorradig blijken, dan storten wij uw betaling per omgaande retour en laten u de levertijd weten.